wiedersehen mit sara


Gester bini wiedermal in Usgang xi mit mine Ladies und hend üs fürs Cabaret entschiede. s’Het sich guet agfühlt… tolli Stimmig, geile Sound und es bekannt’s Gsicht. Ich han sie 1-2 möse gnauer aluege und ha sie denn agstupst und siehe da! Ich han recht gha. Die Sara !!

Ich bin mit ihre id Schuel gange, vor 5-6 Jahre in Züri und han sie no guet in erinnerig gha.. e süessi, damals no quirligi, jungi Dame… leider het sie sich a mich nüme erinneret.

Aber dank ame Foti, vode Tina ufm FB hani ire echli chöne erkläre woher mer üs kenned. Scho lustig, wie sich gwüssi Lüüt veränderet… anderi sind scho verhüratet, gschiide oder vom andere Ufer und denn gits wieder sötigi wo sich immerno gliich treu bliebe sind. ^^

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden /  Ändern )

Google Foto

Du kommentierst mit Deinem Google-Konto. Abmelden /  Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden /  Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden /  Ändern )

Verbinde mit %s

%d Bloggern gefällt das: